Hoover HWP 69AMBC/1-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hoover HWP 69AMBC/1-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FRANCOIS 26-04-2023

denkelijk een pech machine

Geschreven voor: Hoover HWP 69AMBC/1-S

Misschien heb ik een pechmachine gekocht ,kocht deze aan in december 2022 ...en had een probleem , dat tijdens het wassen de zeepbak wat naar voorkwam ,denkelijk door trillingen met als gevolg een lek !! men stuurde een nieuwe zeepbak op en het was niet de oplossing. Dus er kwam een technieker langs maar met verkeerde onderdelen ,niettegenstaande dat ze het type en Snr wisten ...enfin die technieker nam foto's etc .een tweede technieker kwam langs en ja verkeerde onderdelen , en een derde technieker kwam langs en ook met verkeerde onderdelen .Deze belde naar de technische dienst ...er werd besloten om de dag nadien de machine op te halen en naar het herstel centrum van VandenBorre te brengen .Na 4 weken werd ik gebeld , dat ze het niet klaar kregen !! ik kon een andere machine kiezen, maar dat wilde ik niet ,dan wil ik mijn centen terug antwoorde ik .Dat moest besproken worden en dezelfde dag werd ik gebeld ...O.K. wij zullen je terug betalen ...ondertussen zijn wij 3 weken verder en nog geen terug betaling mogen ontvangen ....wij zijn 4 maanden verder .Als kieskeurig het nodig vindt ...wil ik een copy van de aankoop en leverings bon en een copy van de terug haling inscannen en mailen.

en wat kan je doen ? niets ...enkel afwachten op terugbetaling .

Pluspunten

• mooi toestel
  • 1600 toeren
  • een paar korte programma's

Minpunten

• niet betrouwbaar
  • slechte techniek
  • telkens verkeerde onderdelen